با وجود تلاش پرده اطلس برای ارسال سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتری با بالاترین کیفیت، در عمل به دلایلی نظیر خطای انسانی، مشکلات ارسال و … امکان بروز مشکلاتی در سفارشات وجود دارد درچنین مواردی چارچوبی در نظر گرفته ایم تا مشتریان گرامی بدون تحمل کوچکترین ضرر و زیان و در سریع ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز خود را از پرده اطلس دریافت کنند.
پرده اطلس برای همه محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، 7 روز فرصت مرجوعی درنظر گرفته است.
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۳ روز پس از دریافت کالا، به پرده اطلس اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرده اطلس بازگردانده شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و کثیفی و مانند آن روی کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
محصولات پرده در صورتی که داخل چوب پرده انداخته نشده باشد امکان مرجوعی دارد.
۲- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به پرده اطلس از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی کالا، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در شرایطی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرده اطلس بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
۳- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به پرده اطلس از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص آسیب، بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در شرایطی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص آسیب تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرده اطلس بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
۴- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:
- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به پرده اطلس اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، باید انصراف خود را حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن یا ایمیل به پرده اطلس اطلاع دهد.
- برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمب) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.
۵- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به پرده اطلس اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پرده اطلس بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به پرده اطلس بازگردانده شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پرده اطلس تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با پرده اطلس، جداً خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- در صورتی که ساکن شهرستان هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک در صورت امکان برای تحویلگرفتن کالا، با پرده اطلس تماس بگیرید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش پرده اطلس برسد، هزینههای ارسال به عهده پرده اطلس است.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پرده اطلس، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
نحوه رسیدگی به مرسوله های بازگشتی
- پس از دریافت کالاهای مرجوعی، کارشناسان پرده اطلس ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. پس از بررسی موارد مطرح شده، در صورت تایید ایراد کالا، وجه پرداختی مشتری به طور کامل و در کمتر از ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز می شود (مبلغ واریزی شامل هزینه نهایی پرداخت شده توسط مشتری شده و هزینه های ارسال کالا را نیز پوشش می دهد).
- در صورتی که به تشخیص کارشناسان پرده اطلس، کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، کالا برای مشتری ارسال میشود. در این شرایط تمامی هزینه های ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.
- در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد پرده اطلس باقی میماند و با انقضای این مهلت پرده اطلس در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و پرده اطلس در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط پرده اطلس، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
تضمین 7 روزه پرده اطلس در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:
۱. هرگونه استفاده، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲. هرگونه شستشو و برش و اقدام به دوخت ، تعمیر یا تغییر در وضعیت کالا
۳. خرابی به دلیل استفاده غلط ازمحصول
۴. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال کارتن پستی
۵. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت
۶. هرگونه کاستی در مرسوله نسبت به زمان تحویل گیری (از بین رفتن بسته بندی، فاکتور، کارت گارانتی و …)
۷. شرایط بازگشت محصولات پرده درصورت استفاده و آویزان کردن آن از درجه اعتبار ساقط میشوند.